Dag 7 Oulanka National Park

6 augustus 2022 - Juuma, Finland

Vandaag hebben we een rustdag en het was nodig. Voor ons betekent dit even niet vroeg opstaan en dus ook voor de honden. De honden en Donny hebben bijna de hele dag geslapen met hier en daar een behoorlijk droom momentje.  Voor iedereen even kunnen verwerken wat we de afgelopen week gedaan en bereikt hebben. Vanmorgen hebben wij ouderwets met de hand onze was gedaan en hopelijk is die binnen 3 dagen droog 😁. En vanmiddag hebben wij even 4km verkend van de route, want ik wilde zelf even voelen hoe de hangbruggen wiebelde. Je mag maar met één tegelijk op de brug, maar toch...... voor de honden is dit toch een aardige onstabiliteit en voor ons ook trouwens. Nu weet ik van Ivy, die vindt het sowieso spannend om over water te lopen en met deze brug worden het tuigen waar we ze makkelijk mee kunnen tillen. Op de terugweg kruisten ons een rendier (helaas stond de fotocamera op zwart/ wit). Maar wat een mooi gebied is dit. Morgen gaan we lopen langs canyons en watervallen met de meisjes en met Otje gaan we kijken wat hij gaat doen met de hangbrug. Want de eerste hangbrug ligt 300 meter van ons blokhutje vandaan.  Maar nu nog even lekker met de benen omhoog, lekker slapen en morgen gaan we een prachtige wandeling maken.

IMG-20220806-WA0009IMG-20220806-WA0006IMG-20220806-WA0003IMG-20220806-WA0004IMG-20220806-WA0000IMG-20220806-WA0001IMG-20220806-WA0005

camera.svgcamera.svgcamera.svgcamera.svgcamera.svg

1. Silvia:
    8 augustus 2022
    Heerlijk even rust, super dat je dat gewoon tegen kom op de wandeling