Kruså Denemarken

11 juli 2018 - Kruså, Denemarken

Vandaag rond 11:00 uur zijn we vertrokken naar onze eindbestemming de Noordkaap.  Rond14:00 uur waren we iets voor Bremen en een mooie omgeving om met de honden te gaan wandelen. Bij het uitstappen werden we begroet door een Duitse mevrouw die vroeg wat we kwamen doen, want zij was met een groepje aan het mantrailen. Wij gaven aan dat we op doorreis waren naar Noorwegen en dat we dit een mooie plek vonden om even met de honden te gaan wandelen. Ja dat was niet zo erg, maar ze wilde graag weten waar we gingen lopen want we zouden anders het gebied besmetten. Oké dachten wij…… en Melanie we moesten aan jou denken :-D.  Ze vond namelijk dat ze lief moest doen, vanwege het voetballen want tja Nederland….. oké daar zijn we afgehaakt en aan de wandel gegaan.

Bij Hamburg ging het mis veel regen en dat leverde een flinke file op, twee uur over een paar kilometer door een gekantelde vrachtwagen die zijn lading verloren was. Ach je bent op vakantie zet een gezellig muziek op en zingt uit volle borst mee. Om 19:00 uur op zoek naar een campingplek en gevonden in Kruså, een gezellige camping aan de Ostsee. Hondjes hebben heerlijk in de zee kunnen zwemmen en langs het strand kunnen rennen. Nu lekker eten, slapen en morgen weer op pad.

1. Corine:
    11 juli 2018
    Ziet er echt als vakantie uit. Heerlijk.