Eidfjord-Garen

18 juli 2018 - Eidfjord kommune, Noorwegen

Even een rustdag ingepland, na 7 dagen in de weer voelt dat best even lekker. Rustdag hadden we ook ingepland omdat het vandaag de hele dag zou regen. Maar de regen die voorspelt was is niet in die hoedanigheid naar beneden gekomen. Gisteravond en vanochtend wat regen maar we hebben alweer in de zon kunnen ontbijten. Sorry voor de Noren, want die willen natuurlijk na al die droogte ( net als in Nederland overigens) wel wat water hebben, maar de toerist denkt daar natuurlijk anders over hihi. Tijdens het ontbijt eens even de week doorgenomen en totaal aantal kilometers liggen nu op 1646km en we liggen nog op schema, als je al van en schema kan spreken. Natuurlijk zijn er een aantal dingen die we graag wilen zien en doen, maar voor de rest plannen we de dag van te voren wat we echt gaan doen.

De camping ligt aan stromend water en vanuit de camping kan je een visvergunning voor een dag krijgen. En grappig genoeg vinden dat veel mensen leuk en er zit heel wat vis in dit water, want er wordt heel wat gevangen en ’s avonds op de bqq gelegd. Het mooie aan deze camping is dat er een mooi pad langs het water loopt en ik stelde voor om even een klein rondje met de honden te gaan lopen. Tja en zoals Marc altijd zegt ik ken die rondjes van jou…… ja het werd een iets langer rondje. Momenteel is het wel erg koud en gaan we na het eten voor het eerst binnen zitten met de vloerverwarming aan en een gezellig filmpje. Morgen gaan we weer op pad.

1. Grada:
    18 juli 2018
    Heerlijk dat jullie vloerverwarmijng hebben , en wat een belevenis wat jullie onder nemen zo zie je wel heel veel !
    Zit ook wel is aan een camper te denken maar zijn best wel wel aan de prijs !